Toen de zorg met aanbestedingen ging werken, had eigenlijk elke zorginstelling een probleem omdat er een gebrek aan expertise was. Anne-Marie is bij ons komen werken als interimmer in 2014, om ons te helpen bij dat proces.
Omdat Philadelphia landelijk werkt, hebben we te maken met ontzettend veel aanbestedingen. In de periode dat Anne-Marie voor ons werkte, heeft zij samen met anderen uit het team de aanbestedingen op zich genomen. Aan het eind van haar periode kwam er een nieuwe medewerker bij die met haar mee draaide. Anne-Marie heeft toen naast het verzorgen van de aanbestedingen ook een soort interne opleiding verzorgd, zodat de collega’s verder konden met hun werk na haar vertrek.
En toen wij in 2017 merkten dat er te weinig capaciteit was om alle aanbestedingen te verzorgen, hebben we Anne-Marie opnieuw ingeschakeld. De samenwerking was de eerste keer zo goed bevallen dat het voor ons eigenlijk vanzelfsprekend was dat we haar die tweede keer weer zouden vragen. Ze is een hele ervaren specialist, en je merkt dat ze heel goed in het vak zit. Ze weet precies hoe je zo’n aanbestedingsproces moet aanvliegen. De samenwerking gaat erg prettig omdat Anne-Marie erg stipt is en al haar afspraken nakomt. Omdat ze duidelijk zegt waar het op staat is de communicatie ook helder.
Als ZZP’er is Anne-Marie gewend om snel te schakelen binnen een nieuw bedrijf. Dat is erg prettig, want je merkt dat ze al snel doorheeft bij wie ze moet zijn voor informatie. Ik heb nog regelmatig contact met Anne-Marie en als wij bij Philadelphia in de toekomst weer hulp nodig hebben met aanbestedingen, weet ik bij wie ik moet zijn.
Je merkt aan Anne-Marie dat ze een ervaren specialist is, die heel goed in haar vak zit.